دانلود پایان نامه ارتباط بین جهت گیری هدف و سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم

دانلود پایان نامه

دانلود متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم

2-1-6- بازی اجتماعی و روانی و زبان و برنامه‌‌ریزی شخصی 

قدرت مکالمه به عنوان یک ابزار برنامه‌‌ریزی شخصی بشری و فرضیه بنیادی تئوری ویگوتسکی است. زبان به عنوان رابطه میان محیط اجتماعی و فرهنگی خارجی و دنیای روان­شناختی داخلی در نظر گرفته می‌شود.

از دیدگاه ویگوتسکی، عمومی‌سازی زبان و کاربرد آن برای ساخت تفکر و رفتار راهنما نشان­دهنده­ی نتایج بسیار آشکاری در توسعه شناخت است. تحقیقات در بازی- اجتماعی  در ابتدا به بررسی بزرگسالان و سپس به بررسی خردسالان می‌پردازد به طور مثال، در طول 3 سال با خردسالان با اظهار ارتباط مثبت          با اندازه­ی دایره لغات در سن 5 سالگی برخورد می‌شود. علاوه بر این، قصه­پردازی واقعی در کودکان         پیش­دبستانی که به طور خاص از این تظاهر لذت می‌برند، بسیار توسعه­یافته و شناختی نسبت به هم­سن و سالانی است که اشکال دیگر بازی را ترجیح می‌دهند.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

  • بررسی قدرت پیش بینی کنندگی جهت گیری هدف بر یادگیری خود تنظیمی.
  • بررسی قدرت پیش بینی کنندگی سبک های یادگیری بر یادگیری خود تنظیمی.
  • بررسی قدرت پیش بینی کنندگی جهت گیری هدف  بر سبک های یادگیری.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : بررسی رابطه جهت گیری هدف، سبک های یادگیری با یادگیری خودتنظیم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *