دانلود پایان نامه روانشناسی نگرش نسبت به درس رياضي در دانش‌آموزان

دانلود پایان نامه

دانلود متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه :بررسی تأثیر آموزش راهبردهای حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش‌آموزان

گسترش نگرشها

كاتز[1] و استاتلند[2] (1985، به نقل از بال[3]، 1988، ترجمه مسدد، 1373) معتقدند كه نگرشها در فرايند رفع نياز در ارگانيسم گسترش مي‌يابند و بيان مي‌كنند كه سه گونه نگرش ممكن است گسترش يابند:

مجاورتي[4]، شي وسيله‌اي[5] و خودوسيله‌اي[6].

نگرش مجاورتي در نتيجه ارتباطات بين شي يا موضوع نگرش و شرايط عاطفي ويژه‌اي كه با آن مرتبط است شكل مي‌گيرد علاوه بر اين نگرشهاي مجاورتي، زماني هم كه شي مورد نظر مستقيما نيازي را ارضا كند ممكن است شكل بگيرد. نگرش شي وسيله‌اي زماني به دست مي‌آيد كه عاطفه‌اي مربوط با يك هدف با خود رويدادهايي پيوسته مي‌شوند كه وسيله‌اي براي رسيدن به آن هدف هستند. نگرش خدو وسيله‌اي زماني شكل مي‌گيرد كه دانش يا انديشه فرد نسبت به خود (كه يكي از جنبه‌هاي همان چيزي است كه خود ناميده مي‌شود) به عنوان وسيله‌اي براي كسب نگرش مي‌شود (بال، 1988، ترجمه مسدد، 1373).

44- Katz

45- Statland

46- Ball

47- Proximal

48- Object in stromental

49- Ego in stromental

سوالات یا اهداف پایان نامه :

1- آموزش راهبردهاي حل مسأله، پيشرفت در رياضيات را افزايش مي‌دهد.

2- آموزش راهبردهاي حل مسأله، نگرش نسبت به درس رياضيات را بهبود مي‌بخشد.

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : بررسی تأثیر آموزش راهبردهای حل مسأله در پیشرفت ریاضی و بهبود نگرش نسبت به درس ریاضیات در دانش‌آموزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *