پایان نامه بررسی اثربخشی آموزش مؤلفه های تصمیم گیری مجدد بر کاهش نمره ابعاد خودناتوان سازی تحصیلی دانش آموزان پسر

دانلود پایان نامه

فرضیه­های پژوهش

– آموزش مؤلفه­های تصمیم­گیری مجدد موجب کاهش خودناتوان­سازی و افزایش جرأت­ورزی می­شود.

– آموزش مؤلفه­های تصمیم­گیری مجدد موجب کاهش نمرات ابعاد خودناتوان­سازی می­شود.

– آموزش مؤلفه­های تصمیم­گیری مجدد موجب کاهش نمره کل خودناتوان­سازی می­شود.

– آموزش مؤلفه­های تصمیم­گیری مجدد موجب افزایش نمره جرأت­ورزی می­شود.

-آموزش مؤلفه­های تصمیم­گیری مجدد بر کاهش خودناتوان­سازی تأثیر بیشتری دارد و یا افزایش جرأت­ورزی.

 

متغیرهای پژوهش

متغیر مستقل : رویکرد تصمیم­گیری مجدد

متغیر وابسته : خودناتوان­سازی و جرأت­ورزی

متغیر کنترل : در این تحقیق جنس و پایه تحصیلی به عنوان متغیرهای کنترل درنظر گرفته می­شود.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *