پایان نامه تاثیر فناوری اطلاعات برسبک های مختلف یادگیری کلب در دانش آموزان پنجم و ششم

دانلود پایان نامه

1-3 تعریف مفاهیم نظري

1-3-1-  متغیر مستقل

فناوری اطلاعات و ارتباطات : فناوري اطلاعات اصطلاحي بسيار عام شامل همه  جنبه­هاي مديريت و پردازش اطلاعات با بهره گيري از رايانه و سخت­افزار و نرم­افزار مورد نياز براي دستيابي به اطلاعات است.(رهادوست،1386؛137 – 138)

1-3-2- متغیر وابسته

  • یادگیری واگرا: تیپ شخصیتی این افراد درون گرا و احساسی است. افرادی که سبک یادگیری شان واگرا است به هنر، تاریخ، زبان و روانشناسی علاقه بیشتری دارند و در حرفه خود اغلب به کار های هنری و خدمات اجتماعی می پردازند.
  • یادگیری جذب کننده: تیپ شخصیتی این افراد درون گرا و شهودی است. افرادی که سبک یادگیریشان جذب کننده است به ریاضیات، فیزیک و علوم پایه علاقه بیشتری دارند و در حرفه خود اغلب به کار های تحقیقاتی می پردازند.
  • یادگیری همگرا: تیپ شخصیتی این افراد برون گرا و متفکر است. افرادی که سبک یادگیری شان همگراست. به مهندسی و پزشکی علاقه بیشتری دارند و در حرفه خود اغلب به کار های فنی مهندسی و پزشکی می پردازند.
  • یادگیری انطباق یابنده: تیپ شخصیتی این افراد برون گرا و حسی است. افرادی که سبک یادگیریشان انطباق یابنده است به آموزش، ارتباطات و پرستاری علاقه بیشتری دارند و در حرفه خود اغلب به کار های فروش، بازرگانی و آموزش می پردازند.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *