پایان نامه رابطه دوگانه نشانه هاي اضطراب اجتماعي با عدم تحمل بلاتکليفي در دانشجويان با توجه به جنسيت

دانلود پایان نامه

1-1-  هدف‌هاي تحقيق

الف- هدف اصلي:

تعيين ميزان تغييرات نشانه­هاي اضطراب اجتماعي بر اساس متغيرهاي حساسيت اضطرابي، عدم تحمل بلاتکليفي و ذهن ­آگاهي در دانشجويان با توجه به جنسيت.

ب- اهداف فرعي:

1- تعيين ميزان رابطه دوگانه نشانه­هاي اضطراب اجتماعي با حساسيت اضطرابي در دانشجويان با توجه به جنسيت.

2- تعيين ميزان رابطه دوگانه نشانه­هاي اضطراب اجتماعي با عدم تحمل بلاتکليفي در دانشجويان با توجه به جنسيت.

3- تعيين ميزان رابطه دوگانه نشانه­هاي اضطراب اجتماعي با ذهن­ آگاهي در دانشجويان با توجه به جنسيت.

 

1-2-  فرضيه‌هاي تحقيق

1- بين نشانه­هاي اضطراب اجتماعي و حساسيت اضطرابي در نمونه دانشجويي رابطه مثبت وجود دارد.

2- بين نشانه­هاي اضطراب اجتماعي و عدم تحمل بلاتکليفي در نمونه دانشجويي رابطه مثبت وجود دارد.

3- بين نشانه­هاي اضطراب اجتماعي و ذهن ­آگاهي در نمونه دانشجويي رابطه منفي وجود دارد.

4- حساسيت اضطرابي، عدم تحمل بلاتکليفي، و ذهن ­آگاهي سهم قابل توجهي از تغييرات نشانه­هاي اضطراب اجتماعي را در نمونه دانشجويي تبيين مي­کنند.

5- سهم حساسيت اضطرابي، عدم تحمل بلاتکليفي و ذهن ­آگاهي در تبيين نشانه­هاي اضطراب اجتماعي در زنان و مردان متفاوت است.

 متن فوق بخش هایی از این پایان نامه بود

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه فوق با فرمت ورد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *