سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی …

برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود
(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)پایان نامه سنجش رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن بر توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

چکیده
در دنیای رقابتی امروزه، مشتریان نقشی کلیدی در موفقیت سازمان­ها ایفا کرده و شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری آنان، می­تواند بر توسعه توان رقابتی هر سازمانی تاثیرگذار باشد. هدف از نگارش پژوهش حاضر، بررسی رابطه میان مدیریت ارتباط با مشتری با توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا می­باشد. تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ گردآوری داده­ها توصیفی- پیمایشی محسوب می­شود. ابزار گردآوری داده­ها در این پژوهش، پرسشنامه است که برای تدوین آن، از مطالعات کتابخانه­ای و میدانی استفاده شد. جامعه آماری مورد مطالعه، 177 نفر از مدیران ارشد، مدیران بازاریابی و بازاریابان شرکت بیمه آسیا می­باشند که با بهره­گیری از فرمول حجم نمونه به 120 نفر تقلیل یافت. برای سنجش مدیریت ارتباط با مشتری از ابعاد مدیریت دانش، تکنولوژی، مدیریت ارشد، پرسنل، شخصی­سازی خدمات و یکپارچگی سیستم­ها در سازمان استفاده شد. نتایج حاصل از بکارگیری آزمون دوجمله ای بیانگر رابطه معنادار مدیریت ارتباط با مشتری و ابعاد آن- به غیر از

مطلب دیگر :

سطوح تصمیم گیری – آکادمی نواندیشان پویا – درس هایی ارزشمند که آموخته ایم

 یکپارچگی سیستم­ها در سازمان- با توسعه توان رقابتی در شرکت بیمه آسیا می­باشد.

واژگان کلیدی: مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری، توان رقابتی

فصل اول
کلیات پژوهش

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*